Servis a podpora 24/7

Servisní službyServisní středisko společnosti ESONIC poskytuje komplexní servisní služby a podporu 24/7. Důraz klademe především na preventivní činnost s cílem maximálně využit automatizované technologie - při minimalizaci provozních nákladů.

Několik důvodů, proč si nás vybrat:

  • poskytujeme komplexnost nabízených servisních služeb, od oprav a dodávek náhradních dílu až po údržbu a smluvní servis;
  • zajišťujeme opravy na objednávku tak i opravy se smluvně dohodnutou dobou nástupu na opravu podle servisní smlouvy;
  • kvalitní a spolehlivý servis zajišťuje optimální disponibilitu námi dodaného zařízení.

Servisní činnost střediska zahrnuje:

  • záruční a pozáruční servisní činnost s cílem dodržet disponibilitu a hodnotu v průběhu životního cyklu zařízení;
  • servisní služby i na dodávky třetích stran;
  • diagnostiku poruchy prostřednictvím vzdálené správy zajištěnou pracovníky servisního střediska;
  • dodávku náhradních dílů v rámci plnění servisních služeb;
  • školení personálu zákazníka zaměřená na dodávané automatizované technologické celky.

Formy servisní činnosti:

  • vzdálená správa řídících systémů, včetně výrobních informačních systémů;
  • pravidelné inspekční kontroly;
  • vyžádaný servisní výjezd s typickým dojezdovým časem 4-24 hodin od nahlášení závady, podle smluvního ujednání.
  • Vzdálená správa
  • Servis a podpora 24/7
  • 24/7 Service Support
  • Serwis i wsparcie 24/7
  • Сервисное обслуживание и поддержка 24/7

↑ nahoru